Kızımın 3.haftası olacak bu hafta kreşte ve 1,5 haftadır hasta. Sizler ek olarak torunla olarak vitamin vs Ne kullanıyorsunuz ve bu süreçte okuma gönderiyor musunuz ??? Önerilerinize ihtiyacım var.
Not : şurup içmeyen bir çocuk kırk takla atıyoruz içirebilmek için.