“Sallanarak uyuyan bebek, sallanmanın etkisiyle baş dönmesi gibi bir hal yaşar ve gözlerini kapatır, hafif uykudan derin uykuya geçmekte zorlanır, ve uyku döngülerini atlatamadığı için kesintili uykular yapar.
Sallayarak uyumak çocuğu sersemleştirir. Çocuğun sallama sırasında algısı düşer. Bu sırada hipnoz olur gibi kendini kaybeden çocuk uykuya geçer. Zaten sallanarak uyumaya alışan çocuk bir süre sonra aktif uykuya geçmekte zorlanır"
Parktaki salıncaklarla alakasını kuramadım bana göre çok saçma olmuş kurduğunuz ilişki
Neticede belirli bir yaş için uygun oyun alanlarında bulunuyor ayrıca uyku aracı olarak bir misyon yüklenmiyor onlara