TugceMutluu Merhaba anneler Bebeğim 40 günlük, 4 5 gündür nefesini tutuyor kıpkırmizı oluyor yuzüne dokunuyor agzini aciyorum anca öyle nefes almaya basliyor! Neden böyle yapiyor neden böyle oluyor yarın doktora gidicez ama yine de sormak istedim.🙏🏻
neslicanben TugceMutluu apne deniliyor bu duruma mutlaka detaylıca anlatın doktora gittiğinizde hatta denk geldiğinizde videoya alın. Benim kızım da erken doğdu ve küvözde kaldığı dönemde oda nefes almayı unutuyor nabız düşüyordu. Yanlış hatırlamıyorsam bi kafein içeren ilaç tedavisi uygulamışlardı. Sizin bebişiniz için de hayırlı haberler alın inşallah