OzlemAlisa geçmiş olsun canım bebeğin yüksek ihtimal kolik 🤦🏼♀️ Emdikçe gazı artar ağlar sen doymadı diye meme verirsin o emmek rahatlamak ister ama midesi gaz dolu olduğu için emerken ağlar kramplar yaşar ve sen bebeğim aç kaldı doymuyor diye vicdan yaparsın hatta ben cahillik edip o dönem annemin ve eşimin de ısrarları sonucu mama verdim halbuki ne kadar hata yapmışım bebek aç değil gazlıymış sadece 😐