Ays1 Kızlar sizce iki çocuğun arasındaki yaş farkı ne olmalı oğlum 3 yaşında ve aşırı derecede bebek seviyor evde canı çok sıkılıyor bir an gönlüme kardeşi olması düşüyor ama daha sonra vazgeçiyorum sizce
Ftmvrs13 Ays1 allahım yeminle gülme geldi 😂kız sanki 3 yaşında doğurucan bebeği 😂 yapma valla çok zor yine sen bilirsin kendini hazır hisset o psikolojiye hazırla yoksa çok zorlanıyor İnsan güldüğüm ıçin de kusura bakma 😂
Birdunyabircennetannesi Ays1 Bence 4 5 yaş olmalı. Aşırı zor bir çocuğum var ben çocuktan korktum 😅 Rabbim olmayanlara nasip etsin
Ays1 Ftmvrs13 yok ne kusuru ama oğlum hasta bir çocuk o yüzden istemiyorum tabi bende ama arkadaşlar oğluna iyi gelir diyorlar çünkü evde çok sıkılıyor tek olduğu için e birde 3 yaşında konuşamıyor da o yüzden size kararsızım
Ays1 Ftmvrs13 🤣🤣dur bunu da diyeyim de şok olun hakkımda dedikodu çıkmış çocuğu olmuyor diye onlar işi doğurmakta sananlar onlar için yapacak değilim oğluna iyi gelir dedikleri için sordum
Elele Ays1 bence rahat bi 9-10 olmalı anca yani 😂 3,5 yaş var aralarında inanılmaz zor öyle istiyorlar ama ilgi bebeğe gidince fena oluyor durumlar😊