Ayemali onu da hiç açma canim 5 aylik bebek tv açmadın diye yakana yapışacak degil sonucta. Kanguru al bitane. Giy ustune bebeni yap yemeğini. Yemek yerken de otur onu da kucaginda tut gerekirse. Ben yere oyun halisina koyardım 5 aylikken. Kendim de tepsiyle yanına oturur ona oyuncak resimli kitap falan göstererek yemek yerdim. Müzikli oyun halıları o aylarda cok isimi görmüştü. Zaten yakında ek gıdaya başlayacak. Beraber yersiniz karşılıklı oturup. Yani bu tv izletme mevzusu degil. Maalesef gördüğüm kadarıyla ilk baslarda 5 10 dk ile başlayan süreler zamanla artıyor. Cunku taviz tavizi getirir. Siz de insansınız. Onun tv karşısında sessiz sessiz oturduğunu gorunce elinizde olmadan sureyi arttiracaksiniz. Ipin ucu da böyle kaçıyor. Yolun başındayken kapatın tv yi olsun bitsin.