Sema1503 benim günü gününe olurdu doğumdan önce, zaten gecikince anladım. Ağustos tan bu zamana kadar 2 kere adet olmuştum. 3. ay başına gelmesi gerekiyordu daha mu sabah geldi. Düzensizlik normal yani negatifse testiniz de çok dert etmeyin. İlla emin olmak istiyorsanız da bi sağlık kuruluşundan hcg değerlerinize baktırın.