Bir buçuk aylık bebeğimi gece o uyanmadıkça emzirmek için kaldırmıyorum yada bazen vicdan yapıp 3 saatte bir uyandırıyorum ama ben uyandırmasamda o 3 saatte bir uyanıyo emmek için eskiden her 2 saatte bir uyandırıyordum emzirmek için artık öyle yapmıyorum sizce ?? 2 aylık kontrolü 3 gün sonra kilo durumunu o zaman öğrenicem