Nefesdunya ya benim bebeğim de uzun zamandır 60 içiyordu biberon deliğini arttırdım 90a zor çıkardım bir çok mama denedim hepsinde durum aynı 90dan üste hiç çıkmıyor hatta 4 saat aç bırakmayı denedim yine 90 aldı. Çok nadir 120yi görüyorum günde bir kere falan ama onun ardından bu sefer 60 içiyor sanki tamamlar gibi Bebelac goldu ilk mamaya başladığımızda denedim ama malesef beğenmedi şu an evolvia kullanıyorum kaka durumu en iyi bunda düzeldi çünkü yapacak bir şey yok beyfendi doğuştan tok Allahtan kilo alımı var az da olsa doyuyor biliyorum