Sevgidgr kaka bazen daha az yapabiliyorlar sorun değil. Çişli bez 5 tane alıyorsanız merak etmeyin. Bunun yanında bebeğiniz keyifli, emme sonrası rahatsa sizde rahat olun. Aç olursa durmaz zaten. Naçizane tavsiyem mecburi değilse sağım yapmayın vücudunuz bebeğinizin ritmine uyuyor. Sütünüze güvenin;))