Mizmizmyrtle Durumun en güzeli hafif ve rahat vicco ben aldım ama oğlumun ayağı etli tombul olduğu için tam numarası hatta bir tık büyük olmasına rağmen ayağına girmedi önlerden 🙈🥲 kinetix aldım spor ayakkabısı güzel oldu memnunum
OptimusPrime Durumun Tombik ve etli ayakları varsa vicco olmuyor. Sanbe öneririm. Tamamennanstomik ve ilk adım için uygunkusursuz marka. 👌🏻
baharat Durumun Vicco almıştım uzun bir süre giydi dışarda gayet rahat hareket etti.Şimdi lcw de vicco ilk adım ayakkabısının nerdeyse aynısını yapmış yorumlara bakmak gerek
bombacimulayim Adidas çok güzel ya yumuşacık . İlk adım ayakkabısı diye geçiyor biz hala kullanıyoruz şu an ev ayakkabısı olarak