Kızlar merhaba, hamileyken karnım çok şişti aşırı çatlak oldu ne kullandıysam işe yaramadı sezaryen doğum yaptım şimdi karnım aşırı sarkmış ve beyaz yırtık çatlaklar var bunlar nasıl geçecek ya kendimi çok kötü hissediyorum . Beni gibi olupta geçirebilen oldu mu 😞