Busra17_18 merhaba arkadaşlar kızım yürümeye başladı ve ailem bacaklarını çok ayırarak yürüdüğünü söylüyor moralim de bozulmaya başladı doktora götürcem sizede sormak istedim böyle sorun yaşayanlar var mı
Obsesifk Busra17_18 18 aya kadar normal diyebiliyor doktorlar. Bezden dolayı öyle yürüyor olabilir. Tabii kontrolde fayda var.
renkliruya Bezden sebep öyle yürüyordur..tahada paytak paytak bacaklarını açarak yürüyor ama bunun sorun olabileceğini hiç düşünmemiştim..🤔
Busra17_18 renkliruya bezi degsitirmem mi gerek peki. bende sorun diye görmüyordum ama ailem baya sorun yaptı