Evet kızlar size bir sorum olucak…
Sizin hakkınızda söylenen veya yapılan bir davranış olsa ve bu sizin kötülüğünüz için ugrasilsa ne yapardınız
Ben şahsen uzun zaman görmezden duymazdan geldim kötülük olmasın diye uğraştım ama degisen hiç bişey yok ve ben tahammül edemiyorum bir yanım dök içini rahatla diyor biryanimda yüzyüze bakmak zorundasin köprüleri yıkma diyor 🤦 sizin tavriniz ne olurdu