altinmom
Meme reddi sıkıntısı yaşıyorduk.Biraz biraz aşıyoruz . Gündüzleri emiyor geceleri emmiyor.Herkesin bebeği gece emerken benimki tam tersi:) Mamada kullanıyorduk doktorum artık yavaş yavaş mamayı azalt gün içinde hiç verme gece emmezse ver dedi.Ama şöyle bir sıkıntımız var.25 günlüğüz bu arada.Emziriyorum en fazla 5 dk emiyor memede uyuya kalıyor ya da ağlayarak memeyi itiyor.Uyuya kalırsa yatırıyorum ağlamaya başlıyor.Ya da memeyi itip ağlayınca tekrar veriyorum yine en fazla 4 dk emip bırakıyor veya ağlıyor.Ben başından hiç ayrılamıyorum hiçbir iş yapamıyorum sürekli memeyi ver çıkartsın ver uyusun döngüsünde gidip geliyoruz.Mama verdiğim zaman aralıksız 3 saat uyuyor.Niye memeyi tutupta aktif 10 dk emmiyor...