aysungokalp Bebeğim 3 aylık olacak ,dönence almayı düşünüyorum fakat doğru düzgün bir şey bulamadım.Fiyatlarda çok saçma chicco 3500 lıra mesela , fisher price yorumlar kötü.Tavsiye edecek olanınız varsa çok sevinirim.
Snowglobe aysungokalp size Bi şey diyim mi masraf yapmayın yani hayatımda o kadar gereksiz bi şey görmedim. Çok istiyorsanız kendi imkanlarınız ile ypın derim YouTube ta falan kesin video vardır. Yani ben almaya değecek Bi şey olduğunu düşünmüyorum Bebeğim 15 aylık eksikliğini hiç hissetmedim