Ben kuşadasında oturuyorum ama kızımın bi kaç sağlık işi vardı Behçet uz a götürmüştüm direk çocuk hastanesi ve araştırma olduğu için doktorları çok iyi teksıkıntısı randevu ve biraz beklemek onun dışında süper imkanım olsa kızımı götüreceğim hastaneler arasında evet özellerde de çok iyi doktorlar var dünya para