Kızlar son zamanda sakarlığım çok tutuyor çocuktan dolayı da hızlı hızlı hareket ettiğim için biryerlerimi çok çarpıyorum ama niyeyse çarptığım yer aşırı morarıyor ve içerden kist gibi ele gelen şişlik oluşuyor. Üst bacağımda basen kısmında çok fena masaya çarpmıştım sivri ucunda orda oldu geçen 1 ay sürdü o şişliğin geçmesi şuan geçti ama şimdide öteki bacağımı vurmuşum sanırım onu hatırlamıyorum ama oda kızarmayla morarma araso bişey olmuş dokununca acıyor ve yine şişmiş içerden. Ben 3 ay olacak doğum yapalı sezaryen oldum ama olmadan hemen önce koronaydım ve kan sulandırıcı içtim acaba diyorum onun etkisiyle mi biyerimi çarpınca aşırı morarma oluyor kan pıhtılaşmasından dolayı dağılıyor mu kan içerde çünkü önceden hiç böyle bişey yaşamadım. İnternette ameliyatın da etkisi olabilir yazıyor. Başına gelen varmı yardımcı olur musunuz kafama taktım