Spinal doğumun ardından 10 ay geçti halen uzun süre düz yatamiyjrum ve çivi çakılmış gibi belim agriyor yataktan zor kalkıyorum halen..Normalde 9 a kadar uyumak isterim ama 7 de ayaktayim..Belden igne vurur vurmaz bana otur uzan demediler oturdum kaldim sonra bana neden oturmadin diyorlar..İlk doğumun nerden bileyim dedim..Bu agri ne zaman geçti sizde