Merhaba kızım 22 aylik her zaman günde 2-3 kere kaka yapar hatta bu yüzden doktora götürdüm metabolizmasi hizli dedi doğru düzgün kilo almıyor.Bugun 6 kere kaka yapti ishal ateş vs yok.Bu kadari da normal mi doktora goturcem yarin devam ederse ama sizce neden olabilir