Yedaarven bonjour_maman Bence bir şey olsaydı çıkardı ama çok rahatsızsanız tekrar görünmekte fayda vardır illaki. Geçmiş olsun🥰
Pastaneusuluislakkek bonjour_maman muhakkak düşünmüşsünüzdür de; memeyi yeni bıraktırmışsınız ya, mastit veya angorjman olmuş olabilir misiniz?