Artık çok bıktım gerçekten. 2 yaşındaki oğlum kaç gündür hasta bugün doktor antibiyotik yazdı içirene kadar kolunu bacağını zor tutuyoruz. Zorla boğazından aşağı şırıngayla sıkıyoruz. Ya hemen öğürüyor kusuyor ya da 1 saat sonra falan kusuyor. Her antibiyotikten sonra yapıyor bunu. Bu şekildede iyileşemiyor 2 hafta olacak nerdeyse hala hasta. Bu durumu yaşayan var mı ne yapabiliriz?