13 aylık bebeğim var ve yeniden hamile olduğumu öğrendim. Bebeğimi emzirmeyi bırakmak istiyorum nasıl yapabilirim . Özellikle geceleri kalkıp emen bir bebek nasıl yapacağım hiçbir bilgim yok .gecede 3-4 sefer kalkıyor 2-3 dk emip uyuyor . Lütfen tecrübeli annelerden önerilerinizi bekliyorum