Gozzy0307 Bebeğim 54 günlük neredeyse 2 aylık olcak hala meme dışında sakinleştirmenin bir yolunu bulamadım. Neler yapıyorsunuz bebeğinizi sakinleştirmek için?
Linaduygu Gozzy0307 3ay sonrası bir tık daha iyi çok diyemem ama bir tık aşko en güzel bağı bizimle kuruyorlar bizsiz yapamıyorlar o yüzden
Sofyasufy Gozzy0307 ilk 3 ay böyle hatta ilk 4 ay atak ayı bilemem ne geçiyor ama kucağına alıp bir ninni yada sakinleştirici dua aça bilirsin canım bizde işe yaramıştı