Pnr-talha Kizlar bebeginiz mudahalesiz ana kucaginda nekadar duruyor benimki 10 dk anca. Konusup guluverince bu sure bazen 20dk oluyor oda karni tok alti temiz gazi yoksa. Yani onun disinda kucak istiyor. Bi biz mi boyleyiz acaba :(
mcansum Pnr-talha bnmkide öleydi zamanla alstı snra hareketlennce 4 aya yakın yıne durmuuo pek 😁 ama söle işime yarıyo wc veya mtfak onmli işim varsa kemerini takıyorum aglasada aklım kalmadan ısımı hallediyorum napim 🤷🏼♀️
Kahvegerek Pnr-talha 5. Ayına kadar ana kucağındaydı hep doğduğundan beri onu kullandık çok seviyordu hareketlenice bıraktık tabi kalkmaya çalışıyordu evde kullandığımız chiccoydu kayınvalideme de aldım e bebekten onu sevmedi durmadı içinde
Sezenaksukarademir Pnr-talha bazı bebekler puseti sevmiyormuş ben 3 aya girdiğimizden büyük yatağı kullanıyorum. Hem daha geniş ferah ferah yatıyor.
Pnr-talha mcansum haklisin cnm ama ben aglamasina hic dayanamiyorm sanirm biraz da kendim kucakci yapiyorm ama diyorm ya gazi varsa nasil birakiym aglasin vicdan yapiyorm
Pnr-talha mcansum haklisin bazen numaradan agliyor 2 aylik bebek nekadar akilli ya :) aliyoruz suyuyor koyuyoruz agliyor
Sezenaksukarademir Pnr-talha ben ilk doğduğunda meme reddi yaşadım gün içinde yanımda yatıyordu daha sonra yatağına alıştırdım. Uyuduğunda alıyorum YATAĞINA. Ama bir çok anne yanında yatırıyormuş. Ben korkarım ya ondan yatıramadım
Pnr-talha Sezenaksukarademir bende geceleri anne yani besigimiz var orda yatiyor yanimda gibi boyu bizim yatakla ayni bitisik ama gunduzleri oturma odasinda uyutuyorum