Bebeğim 4,5 aylık sol gözünde çapaklanma, sulanma ve kızarıklık var. Bugün gün içinde sulanma fark ettim ama şu an çapaklanma ve kızarıklık da başladı. İnternette okuduklarım hep yenidopanlarla ilgili. Bizim gibi sonradan yaşayan oldu mu? Gözyaşı kanal tıkanıklığı olabilirmiş ama onun dışında ne olabilir ya da ne yapabilirim? Ateşi yok enfeksiyon değil heralde ama ne yapabilirim bilmiyorum yaşayan varsa lütfen yazabilir mi?