Arkadaşlar yarın akşam yolculuğumuz var.Gelirken basınçtan etkilendi oğlum ve çok ağladı.Oneriniz var mı bebeğimi nasıl rahatlatabilirim? 8 aylık ve emziriyorum ama uyku saatine denk geliyor uykuya dalınca memeyi bırakıyor, basınç olunca da ağlayarak uyanıyor 😔