_eay_ 15 günlük bebeğim var eşim getirmiş yesem mi yemesem mi bilmiyorum canım çok istedi ama sıkıntı olur mu sizce
Oglunasikbiranne08 _eay_ benimde canım çok istemişti geçenlerde sadece 2 tane yedim gaz yapmasın diye . Çok şükür birşey olmadı .
asyanin_annesi35 _eay_ hamileyken ciğer yedim bumbar yedim midye yedim ama tabi az az 😁 bence bişey olmaz 🤣
Asyaa22 _eay_ herşeyden ye abartmadan bende 1 buçuk aylık anneyim dürüm yiyorum üstüne bide kimyonlu su veya rezene tamamdır
Sema065 @_eay_ 1 tane yemiştim normalde yemeyecektim annemler zorla verdi sütün çeker diye su içmeye korkar olmuştum gaz olacak diye ama yine de oldu dikkat ettiğim halde 😂
DenizAras1410 Gaz yapabilir 😬 ben korkumdan doğru düzgün bir şey yemiyorum gaz korkusu ile.Yoksa ağlamaktan sabahı zor ediyoruz riske atmaya değmez bana göre 😂
ozlm_cnr00 Acı ve iyi yoğurulmuş olmasına dikkat edin hazır yemedim hiç urfalı olarak 😃 yoksa sancı yapıyor bebekte kuru kalsa
66arasim _eay_ Kız geçenlerde bende yedim yemez olaydım bebeğim sbaaha kadar gazdan yatamadi yavrum 4,5 aylık çok severim bide acı ekşi şeyleri yiyemiyorum maalesef 6 aya kadar sabredicem tadımlık ye bari süt çeker derler
ssari1903 _eay_ daha çok küçükmüş gazdan çok pişik yapar ve poposu çatlayabilir. 3-4 ayı geçince istedğini yiyebilirsin ben iki gün üst üste 3 tanr çiğköfte yedm 5 aylıkken oğlumun poposu çatladı baharatlı olduğu için doktorum baharatlı şeyler yeme demişti
Tugcerdl _eay_ acı olmasından kaynaklı yeme acı sütten bebeğe geçer derler geçmese bile acının bebeğe çok gaz yaptığına inanıyorum bir iki tane ye bişey olmaz ama daha fazlasını yeme