Anneler iyi akşamlar, kızım için nebulizatör alicam da bugün bir arkadaşım ile konuştuk kendisi sağlık ocağı yazıyor dedi geçen yıl kuzeni sağlık ocağından nebulizatör yazdırmış yarısını devlet ödemiş öyle birsey var mı acaba bilen biri aydınlatabilir mi beni ?