Pinkmomy aynı sorunu yaşıyorum ve çok üzülüyorum ya dediğiniz gibi benim kızımda iştahı güzel bir bebekti normalde yerdi ne yapsan ama şu an tek bir kaşık lokmayı bile yediremiyorum asla istemiyo sade emiyo ne kadar doyuruyor sur kendisini onuda bilmiyorum çok canım sıkılıyor