Metehannnn asnr_as canim arı mama dimi. Ben 4. Ayı bitti bebegimin kullanmaya başladım ama günde bir kez veriyorum
Mervelaren16 13 aylık bebegim. 1 aydır geceleri yatmadan veriyorum tok tutuyor, gece olanı var 7 tahıllı onu kıllanıyorum daha az sekerli
sumamis 7 aylıkken başladık şuan 14 aylık hala kullanıyorum. Tadını da seviyor. Dışarı çıktığımızda kavanoza yapıyorum. Evdeyken sadece gece yatmdan veriyorum tok tuttuğu için. Ayrıca kilo aldırıyor.