balamir_ Bebeğim 20 günlük çok kusması sebebiyle bugün dr a gittik reflüsü var deyip gaviskon verdi doktorumuz aç karna ver dedi ama prospektuste tok karna yazıyo sizler nasıl verdiniz ve nasıl hazırladınız? Gunde kac defa verdiniz?kullananlar anlatabilir mi acaba?
Haafiizee balamir_ günde iki defa aç karnına verdim ben de bir hafta kullandım hiç bir faydası olmadı bıraktım. Çocuğum sekiz aylık doğduğundan beri kusuyor.
Minikbirel Snaya katıp verıordum doktor oyle demişti 3 defaydı ama ben 2 verıodum bazen 1 cok skıştırmamak kazım
Zipcik Ben de sutume katıp veriyordum 3defa aç tok onemli değil sen prospektus de yazani yap.ise yaramamisti hiç bir iki hafta kullanıp bıraktım.benim kızın zaten reflü değilmiş fazlasını kusuyordu ama hep kusuyordu o yüzdn vermişti doktor sen Suna bakicaksin kilo alıyor mu almıyor mu .memeyi seviyor mu red mi ediyor.bunlarda sıkıntı yoksa boşuna kimyasal verme el kadar bebeye . 7-8 Aylıkken tık diye bitiyor o kusma