Kızlar kızım 15 aylık ve birlikte uyuyoruz. Artık yatağa sığmamaya başladık. Park beşiğine alıştırmak istiyorum bebeğim uyurken yatırıyorum ama ağladığında yanıma almak zorunda kalıyorum. Nasıl alıştırabilirim ? Siz birliktemi uyuyorsunuz yoksa alıştırdınız mı beşiğe ?