Merhabalar bebegim 8 buçuk aylık yarim saatte bir çığlık atarak uyanıyor geceleri. Ama normal bir aglama değil sanki etini koparıyorlar, emzigi de reddediyor geceleri hem emziriyorum mamada veriyorum son zamanlarda cogu zaman mamayi da reddediyor sadece memem ağzında kalsın istiyor kucagimdan birakinca uyaniyor… alt 2 diş çıktı ustten biri cikti digeri cikmak uzere ondan mıdır? 1 aydır boyle uyku uyuyamaz oldum. Isin kotu kısmı artik bu durum bende ciddi sinir yapmaya basladi gece saat 3′ten sonra hareketlerim de sertlesiyor sonra vicdan azabindan ölüyorum. Yaşayan var mı? Ne zaman geçer bu durum😮💨