Sfybsfyb ben de kullandım başlarda benim de yara yoktu sonradan oluşuyor önüne geçmezseniz.. ne kadar krem varsa denedim hepsini sadece yumuşama sağlıyor en iyisi anne sütü emzirme pozisyonunu değiştirdim önce sonra göğsüme sütümü sürüp kalkanın havalandırma olan kapağını taktım 2 haftada düzeldi kişiden kişiye değişir tabi kakao yağı zeytinyağ bir de havucu rendeleyip zeytinyağıyla karıştırıp göğüsümde bekletmiştim ama en önemlisi hava alıp kuru kalmasıymış ben de buna dikkat edince iyileşme süresi hızlandı