Merhaba annişler bebeğimin dişi hala patlamadı normal mi herkes soruyor şaşırıyor
[silindi] Kızım ilk dişini 13.ayda çıkardı gayet normal. 18.aya kadar beklenilebilinir
[silindi] 10ay 3 günlük bizimde çıkmadı hala bekliyoruz😂
[silindi] oğlumun dişi 11, kızımın ki 10 aylıkken çıktı
[silindi] benim arkadasımın bebeğide 10 bucuk aylık onunkide daha cıkarmadı