Bebegim her aksam emerken huzursuzlaniyo.karni ac hem emmek istiyo hemde daraliyo terliyo birakmak istiuo artik zorla emziriyorum mama faln vermedim hic.uykusu var uyuyamiyo esimle battaniyede salliyoruz.gunduzleri boyle olmuyo ama sadece aksam yapiyo huzursuzlugu..bunu yasayan var mi acaba..sutum tazyikli degil az da degil neden boyle oluyo anlamiyorum doktora goturcem artik ne yapacagimi bilmiyorum cok agliyo yavrum.