Tugraninannesi Daha önce hiç yemedim ama tadınıda çok merak ediyorum nasıl birşey seviyor musunuz yeyipte sevmeyen var mı birde ilk deneyimde sizce hangisini tercih etmeliyim
RabiaKar Tugraninannesi burda bekleyim bende çok merak ediyorum ama bi arkadaşım yemiş sormuştum biz hafif pişmiş söyledik ama berbat diyo yosun gibi bişey var ya içinde o bitiriyo diyo bizlik bişey değil demişti🤪
Mercan28 Tugraninannesi off harika bişsey keşke daha ucuz olsada daha sık yesek pişmişler harika diğerleri benlik değil
Duygu5234 Tugraninannesi Benım tercıh edebılecegım bi ürün degil tadımlık dahi olsa yiyemem ama kızlarım ve eşim yemişti hiç beğenmediler😂 Damak zevki tamamen begenebilirsiniz de deneyin içinizde kalmasın hangisi tercıh edilir konusunda fıkrım yok😁
Tugraninannesi RabiaKar damak tadı demek ki birde pahalı gidip Çin restronun da sevmediğim birşeye dünya para vermekte istemiyorum Bi yerde götüp bir tane deneme hakkım olsa ona göre yiyeceğim 😄
bombacimulayim Tugraninannesi california da çiğ balık yok avokado ve meyveli gibi birşey Philedelphia da somon var tadları çok iyi bence. Yanında ramen veya noddle ile yiyorlar arkadaşlarım ama ben tek başına sushi ve edamame ile doyuyorum. Bi de porsiyonları siz belirliyorsunuz biz eve söylüyoruz genelde
Tugraninannesi bombacimulayim somonlu olan pişmiş somon mu oluyor çiğ mi normalde somonu çok severim fiyatları ne oluyor genelde eve söylediklerinizin
Duygu5234 Tugraninannesi Evet tamamen damak zevkiyle alakalı bi durum ben tadını bilmıyorum ama yine de yemem bi kanım cekılıyor düşününce 😂
sadeturkvatandasi Tugraninannesi benim damak zevkime hiç hitap etmedi, çok beğenilen bir yerden almıştık birde, hatta ikinci bir şans daha verdim ama ıı ıh aç kalsam bile yiyemem😂
bombacimulayim Tugraninannesi bide ben Kore sushilerindense Japon sushilerini daha çok seviyorum bence daha güzel
Karinyoo Tugraninannesi ben yedim. Aperatif bir yiyecek benim için. Müptelası olmadım açıkçası. Denk gelirse yerim belki yine ama suşi kültürüm olacak kadar etkilemedi beni
bombacimulayim Tugraninannesi pişmiş oluyor evet. Ne söylediğinize bağlı mesela en son 4 kişi bir çok çeşit sushi edamame noddle falan söyledik 400 tl idi.