sihirbakani Bebeğim 45 günlük kışlık alışveriş yapıyordum şapka bere alsam mı almasam mi bilemedim.Evim kaloriferli sıcak yani kışın.Dısari hastane hariç cikmiyorum pek.sapka gerekli mi takılmalı mi ? Takmadan üşür mü bebeğim?sizler kullanıyor musunuz
MinelAskEla sihirbakani penye takabilirsin yeni daha bebeğiniz çünkü bana da demişlerdi üşür filan diye ben takmiştm
tarcinnn sihirbakani yaz bebeğiydi hiç takmadım 3 aylık şuan çıkarken kapşonlu giydiriyorum hava esiyorsa bere kullanmıyoruz pek
Kumruu sihirbakani alın illa ki lazım olur duştan sonra ince bi şapka takıyordum ben o kadar küçükken kışın doğdu
Sarikuzumalp sihirbakani Kalın değil de ince şapka gerekli. Banyodan sonra bebekken takıyordum ben hep. Banyo dışında takmanız gerekmez. Kafadan alıyorlar bebekler soğuğu çünkü daha çok. Banyoda mesela en son kafasına su döküp çıkarın derler.
Tugce sihirbakani Ev için şapka takılması doğru değil. Dışarısı için ise şart. Kulaklarını örten bir şapka olmalı. 👍
yorgunanneeeee sihirbakani Ben duştan çıktıktan sonra 1 saate yakın ince penye bere takıyordum ama dışarı çıkınca içi polarlı kulakları uzun olan şapkalardan takıyodum kulağına soğuk girmesin üşütmesin diye