Oglunasikbiranne08 Kızlar yarın sabah dişçi dişimi çekecek ama 1 aylık bebeğim var . Çekimden sonra emzirmem de bir sakınca olur mu acaba ? Bilen var mı yardımcı olur musunuz?
Asym33 Oglunasikbiranne08 Canım emzirebilirsin ama çekimden sonra ki ilk sütünü sağıp dök ikincisini emzir
1Mother1Boy Oglunasikbiranne08 2 saat sonra emzirebilirsiniz. Sağım yapıp dolaba koyun sütünüzü acıkınca biberon ile doyurursunuz. Bide dişinizi çektikten sonra emzirmeden önce ilk sütünüzü sağın bikac damla. Bende 15 günlükken kaplama yapmak zorunda kaldım.
MOM_1920 Oglunasikbiranne08 bende çektirmiştim dra sordum iki saat sonra emzir demişti ilk sütü sağ sonra emzir demişti
Alya-Sena Oglunasikbiranne08 ben persembe gnu disimi cektirecegm 4 saat emzirme yok dedi doktor bana sutu sagip oyle gidecegm bende
Oglunasikbiranne08 1Mother1Boy Ay dediğiniz gibi çekimden önce sağayım acıkırsa onu veririm çok sağolun 🌸
Asym33 Oglunasikbiranne08 Versende bir sıkinti olmaz canım sadece biraz bebeğinde uyku yapabilir dişhekimi asistaniyim doktorlarım genelde ilk sütü dökün der
minikcicegim Asym33 merhaba bişey soracaktım diş çekimi sonrası gazlı bezi ne zaman çıkarmalı? Bide ağrım var normal midir?
Asym33 minikcicegim Canım yarım saat sonra atılır yerine hiç bir şey konulmaz bir kaç gün kanaması normal kanı ağzında biriktirme ya tükür yada yut Ağrımasi çok normal