Bu konuda kafam çok karışık. Okuduklarımdan bildiğim kadarıyla tuvalet eğitimine hazır olma belirtileri şunlar:
Tuvaletini gizlenerek yapma,
Çiş ve kaka arasındaki farkı bilme,
Uyandığında bezinin kuru olması gibi şeyler.
Aklıma takılan şu, benim oğlum da kakasini yaparken gizlenerek yapıyor. Kaka ile çiş arasındaki farkı bilmiyor. Çünkü sabah uyanınca çiş yapıp kaka yaptım diyor. Kaka yapınca bezini degistirtmemek için direniyor. Zorla yakalayıp değiştiriyorum. 26 aylık su an. Acaba hazır mi? Bilmiyorum gözüm çok korkuyor bu eğitimden.