[silindi] Ev almak istşyorux fakat hiç nakit yok kredi düşünüyoruz bilgisi oşan var mı gelin fikir aşışverişi yapalım
OptimusPrime [silindi] Sevim onxesi düşürürler. Az nakit çok yıl olarak bekleyin bence. Şuan nakitsiz ev vermezler.
Melindam [silindi] Bankacı değilim ancak 1 trilyona bile aylık ödeme 16 bin dalan çıkıyor. Kira sizi zorluyorsa buda zorlar gibi sizi. Bizde düşündük elimizde nakit olmasına rağmen ödeyemiyoruz. Şuan ev hayal oldu😔
elcn4139 [silindi] malesef artık bankalar kredi vermiyor yeni oldu bu olay bende tam zamanında almışım biz aldık bankalar krediti bıraktı ki saten bi peşinat vermeden alınmıyor diye biliyorum
Sarikuzumalp [silindi] Özel bankalar verir yüksek meblada kredi ama onların da faizi ve ödemesi çok fazla çıkar. Devlet bankaları daha az faiz koyuyor ama alacağınız eve göre sanırım bir kısmını onlar da nakit istiyor.
[silindi] OptimusPrime canım ev sahibi kirayı yükseltti kebdi evimiz olsun şstşyırız 3.800kira cermek istemiykruz kredi çderiz diyıruz
Kahannesi Mrymalya o oran 0,99 dan diğer türlü veriyorlar ama kredi oranı 2,5 dan falan bide şuan evler 1 trilyon falan o kdar parayı sanmıyorum vermezler verseler bile aylık ödemesi. 30 milyar falan çıkar herhalde 😅😅😅😅
Mrymalya [silindi] her bankanın faiz oranı farklı ama belli bir süre önce yeni sınır getirildi ev kredisi için
[silindi] Melindam yılmayalım pes etmeyelim canım zirraate 0.99 var diyorlar ilk evim diye ama vermiyorlar
elcn4139 elcn4139 ben de 230 milyar çektim ama penişinat vermedim galiba hatırlamıyorum ama elimde 500 bin vardı öyle alabildik
serebro [silindi] hiçbir birikim yokken mümkün değil size 1 milyon kredi verilsin he diyelim verildi bir ihtimal aylik ödemesi 30bin 40bin olur ki verilmesi imkansız zaten. Suan bir yakınıma 200bin bile verilmedi ki 500bin nakit varken alamıyor ev bekliyor