Elcingokce Kizima yarin 2. Doz menenjit asisi yapilacak . Fakat dun idrar yolu enfeksiyonundan dolayi antibiyotik kullanmaya basladik . Bilgisi olan varmi sizce asinin siparisini ertelemeli miyim ?
Ksedakaya Elcingokce mutlaka erteleyin ağır bir aşı. Ben 2.dozu yeni yaptırdım. Ateş, 2-3 gün halsizlik vs oldu. Antibiyotik kullanırken direnci daha da düşer. Bir iki haftanın hiçbir önemi yok. Toparlasın öyle yaparsınız bence🌸