Anneyimbennnn benim kızım da 8 buçuk aylık. 8 Şubat doğumlu. Emeklemiyor suan ama elleri ve dizleri üstünde duruyor sonra geri oturuyor. Yakındır emeklemesi inşallah. Ayakta durma tutunup kalkma yok. Ama benim kız kilolu baya ondan diye düşünüyorum. İlk kızımda 12 ay 1 haftalıkken emeklemişti 17 aylıkken de yürümüştü. Yiğenim sma hastası diye çok endişelenmiştik acaba kızımda da mı var diye çok şükür yürüdü de rahatladık.