Bizimde sorunumuz bu. Kızımda 18 aylık kalça gelişim geriliği vardı küçükken iki ay aparat kullandık o zaman motor gelişimi sekteye uğradı. Doktoru iki yaşına kadar vakti var yürümesi için dedi ama içim hiç rahat değil. Dolaplarda sıralıyor oturup kalkıyor yaklaşık 1,5 aydır falan emekliyor ama gel gelelim hemen yürüsün istiyorum. Akranlarını yürürken görünce psikolojikmen kötü oluyorum. Eşimde sen çok acelesin diyor ama işte analıkkk.. İnşallah en kısa zamanda rabbim yürü ya kulum der bizde başarırız 🙏🏻