Masumkelebek Kızlar 20 günlük kızım çok ağlıyor karın üstüne yatırınca rahatlayıp uyuyor. Gazdan dolayı mı acaba öyle rahatlıyor mu. Bide doktorlar önermedigi için uyumadı için öyle koyamıyorum. Siz böyle yatırmayı denediniz mi hiç. Sakincalimi
Kuzeytoo Masumkelebek ben hep öyle yatırdım başında beklerdim ilk zamanlar kafasını çevirip kendini kurtarmaya başlayınca kontrol bile etmedim. Ben baya araştırdım yurt dışında herkes öyle yatıyor dediğim gibi kendini kurtarma derecesine gelince korkma. Yatır biç bişey olmaz gazını çok rahat çıkarır. Ama dediğim gibi ilk zamanlar baya kontrol et
Deletedmom_68 Masumkelebek yüzüstü uyutma canım başında olmadıkça. böyle bir risk alınmayacak kadar ciddi bir konu bu. gündüz uyanıkken vs uyut bir şey olmaz ama gece öyle yatırma
Mirass Yüz üstü yatınca gazı daha rahat çıkar bende bazen öyle yatırıyorum 1 aylık bebişim ama böyle yarışta kontrol şart yanında olun mutlaka
Piiiiiinaar Bebeğimi üç aylıkken o şekilde yatırmaya başladım uykuya geçiş yaptığında yüz üstü ceviririm hemen daha rahat uyuyor gerçekten. Keşke o zamanlar fark etseydim bunu diyorum. Zor zamanlsr geçirmiştik çünkü :)