Merhaba arkadaşlar, 6 aylık bebeğim var hala dönmedi aslında pek takılmıyordum ancak geçen ay doktor kontrolümüzde doktorumuz dönmeye başlamıştır artık dedi bende hayır dönmüyor dedim bi an yüzüme baktı dönmüyor mu hala dedi neyse bu ay döner dedi 6. Ayımız bitti dönmüyor yüz üstü egzersizlerini zaten pek sevmiyor biraz çırpınıp yoruluyor yatıyor öyle baya uğraşıyorum her akşam döndürüyorum öğretiyorum ama pek istemiyor gibi genel olarakta sakin bir bebek acaba o yüzdenmi ilgisini çekmiyor dönmek bilemedim sizce bu süreç normal mi? Deneyimlerinizi paylaşır mısınız ?