Arkadaşlar merhaba. Arkadaşımın bebeği 4 aylık. Gündüzleri uykudan uyandığı zaman katılarak ve Çığlık çığlığa uyanıyor. Yatağından alıp sakinleştirebiliyor. 4 gündür bu şekildeymiş bana da yeni söyledi. Yarın doktora götürecek videosunu da çekmiş bana da attı çok şaşırdım. Sanki birşeyden korkmuş gibi hani. Neden olur böyle birşey?