Satmisimanasini merhaba, benim oğlum da 11 aylık olmak üzere, emerek uyumaya direniyor bir süredir, çarşafta sallayıp sonra kucağıma alıp evde gezdirerek uyutabiliyorum tabi yatırınca tekrar meme istiyor. gündüzleri 30 dk derin uyuyor sonra uyanıp meme istiyor yani yanında yatarsam meme ağzında uyursa ya da istediği an memeye ulaşırsa 1 saatten fazla da öyle uyuyor. Gece zaten yanımızda yatıyor ve defalarca kez uyanıyor bazen aşırı ağlıyor meme de istemiyor. 1 yaştan sonra gece beslenmesini kesmek istiyorum hatta şimdi bile deneyebilirim ama takaatim yok, ağzına biberon suluk vs zaten gündüz bile almıyor gece de almaz diye düşünüyorum ne yapıcam hiç bilmiyorum. Bu dönemler geçer mi atak zamanı falan mı diyeceğim ama aylardır böyle 🤦🏻♀️