Cagla6060 bizde öyleydik sabah dokuzda bile anca dalıyodu ağlaması yoktu ama uyumuyorduda bekliyoduk on onbeş dk dalıp tekrar kalkıyodu tam uyuması sabah ışıklarını görüyoduk gündüz full uyuyodu tamamen anne karnındaki rutine alıştığı ve gece gündüz ayrımı olmadığı için ama zamanla düzeliyor biraz sabır 🥹🫶